Ilmus interaktiivne veebiajakiri Chrysler, Jeep & Dodge

Esmakordselt pakub AS Silberauto oma klientidele ja ühtlasi kõigile Ameerika autode huvilistele lugemiseks veebiajakirja Chrysler, Jeep & Dodge. Erinevalt kliendiajakirja hästituntud trükiväljaandest saab uuest ajakirjast peale lugemise ja piltide vaatamise ka interaktiivset teavet kolme suure kaubamärgi kohta.

 


 

Veebiajakirja peateemaks ongi Chrysleri grupi areng ja tulevik. Brändide lõikes on esitatud materjalid uudismudelite, samuti uute tehnoloogia- ja disainisuundade kohta. Lisaks fotomaterjalile illustreerivad artikleid ka asjakohased videoklipid. Veelgi enam – omaette rubriigina toob ajakiri välja valiku Chrysleri grupi reklaamivideoid, mille loomingulisust ja vaimukust saavad lugejad ise hinnata. Teise interaktiivse teemana kuulutab kliendiajakiri välja fotovõistluse "Minu masin", kuhu oodatakse meeleolukaid jäädvustusi hetkedest oma sõiduki seltsis.

Chryslerid Jeepid ja Dodge´id kui elustiili esindajad mängivad silmapaistvat rolli meedia- ja meelelahutusmaailmas. Uues ajakirjanumbrile on andnud intervjuu teleprodutsent Raivo Lugima, kelle käe all valmivad tõsielusarjad "Unistuste printsess", "Õhtusöök viiele" ja "Kaalust alla". Teemat täiendavad ka unikaalsed videolõigud.

Uudistele ja meelelahutusele lisaks leiab kliendiajakirjast ka teavet AS Silberauto sooduspakkumiste kohta.

Veebiajakiri Chrysler, Jeep & Dodge asub aadressil http://www.silberauto.ee/CJD/kliendiajakiri_kevad2010/

 
Mercedes Benz Silberauto Chrysler Silberauto Jeep Silberauto Dodge Silberauto Mitsubishi Silberauto Mitsubishi Silberauto Lancia Silberauto Maserati