Jeep Grand Cherokee pälvis klientide rahuloluskaalal kõrge koha.

vsa_largeAutotööstuse üheks mõõdupuuks on Ameerikas läbiviidav klientide rahuloluküsitlus “AutoPacific Vehicle Satisfaction Award”, mille käigus selgitatakse välja aasta uudissõidukite paremik. Kõige populaarsema kaubamärgi tiitli pälvis Chrysler ning kategooriavõidu sai endale uus Jeep Grand Cherokee.

 

 

AutoPacific rahulolukonkursi raames küsitleti lausa 68 000 autojuhti üle USA. Igaüks pidi andma oma sõidukile hinnangu 48 punkti skaalas. Chrysleri kontserni uudissõidukid tõusid  eelmise aastaga võrreldes 19 kohta.

 

2011. aastal on kõik Chrysler Group LLC sõidukid märkimisväärselt uuenenud, tulemuseks kaunilt disainitud sõidukid, atleetlikum kujundusjoon, parandatud vedrustus, maailmaklassi sisekujundus ja esmaklassilised sõiduomadused.

 

”AutoPacific rahulolu- auhind on järjekordne tähtis tunnustus uuele Grand Cherokeele, mis on meeldiv jätk juba 30.nele seni kättevõidetud  autasule.”ütles Mike Manley, Chrysleri president ja tegevjuht. ” Vaid vähesed sõidukid saavutavad kogu eluea jooksul sellise tunnustuse. Meie jaoks on aga käesolev auhind aga eriti tähtis, kuna tunnustus tuleb otseselt meie sõidukit kasutavatelt  klientidelt.”

 
Mercedes Benz Silberauto Chrysler Silberauto Jeep Silberauto Dodge Silberauto Mitsubishi Silberauto Mitsubishi Silberauto Lancia Silberauto Maserati