Põhiväärtused PDF Prindi Saada link

pohivaartus
Silberauto soovib luua ja hoida häid ning pikaajalisi suhteid nii oma klientide kui koostööpartneritega, mis tagaksid kõikide huvipoolte maksimaalse rahulolu. Silberauto strateegilised eesmärgid lähtuvad järgmistest põhiväärtustest:

 

  • Kliendikesksus – mõtleme kliendi vajadustest lähtuvalt ning meie töö eesmärk on pikaajalisest meeldivast kliendisuhtest ning koostööst tulenev edu.
  • Usaldusväärsus – kliendid saavad meid usaldada läbi kvaliteetsete toodete, teenuste ning töö kvaliteedi.
  • Asjatundlikkus – alati on midagi ja kelleltki juurde õppida. Professionaalsus ei ole konstantne edufaktor, pigem väljendub see pideva enesetäiendamise soovis.
  • Uuenduslikkus, originaalsus – ükski lahendus ei pea olema jääv, ükski idee ei jää läbi mõtlemata ja hindamata oma uudsuses ning meile omase vaatenurga läbi.
  • Paindlikkus – paindlikkus ei tähenda eesmärgi silmist laskmist, vaid parima tulemuse saavutamiseks vajalikke ümberhindamisi ning taktikalisi lisateid.
  • Keskkonnasõbralikkus – elame kõik samas keskkonnas, meie poolt on seatud eesmärgiks muuta see paremaks, mitte seda kahjustada.
 
Mercedes Benz Silberauto Chrysler Silberauto Jeep Silberauto Dodge Silberauto Mitsubishi Silberauto Mitsubishi Silberauto Lancia Silberauto Maserati