Jeep kaubamärgi areng Baltikumis

fiat4AS Silberautot külastasid eile Fiat Group Automobiles S.p.A  kõrged juhtfiguurid, et koostöös leida parimad võimalused Jeep kaubamärgi arenguks Baltikumis.   Peale Chrysler LLC koostöö algust Fiat Grupiga, on kogu Euroopas mindud muutuste teed, kasutamaks ära mõlema korporatsiooni tugevused esindatavate kaubamärkide parimaks tehnoloogiliseks arenguks ning turustamiseks.

 

 

AS Silberauto on alates 2000. aastast Jeep kaubamärki esindanud Eesti ja Leedu turul. Eile aset leidnud kohtumise käigus arutati Jeep kaubamärgi esindusõiguse omistamist AS Silberautole kogu Baltikumis.

 

Kohtumisel osalesid tehase esindajatena Fiat Gropi impordidirektor Jerome Monce,  müügidirektor Salvatore Ferrari ning regioonijuht Giuseppe Ragozino.  AS Silberauto juhatuse liikme  Peeter Sergo sõnul oli kohtumine konstruktiivne ning tähelepanu pöörati müügivõrgu arendamisele, arutati võimalikke müügimahte ning järelteenindusküsimusi.

 

Jeep kaubamärgile on käesolev aasta eriti oluline -  möödub 70. aastat esimese Jeep sõiduki, militaarmaastur Willyse, loomisest ning turule tuuakse mudeliuuendused pea kõikidest põhimudelitest. Käesoleva aasta algusest sai uuenduse "tõeline Jeep" -  Wrangler, märtsi lõpust on kohal uus Jeep Compass ning Jeep lipulaeva, Grand Cherokee, uus mudel saab aprillist varustatud ka oodatud diiselmootoriga.

 
Mercedes Benz Silberauto Chrysler Silberauto Jeep Silberauto Dodge Silberauto Mitsubishi Silberauto Mitsubishi Silberauto Lancia Silberauto Maserati